Písmo v propagaci /
V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech a tvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem....
Hlavní autor: | Lanz, Bohumil |
---|---|
Další autoři: | Němeček, Zdeněk |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Merkur,
1974
|
Vydání: | 1. vyd. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
420810058139 | 58139 | SKN 8891 | (neuvedeno) | Dostupné | 9x |
420810058138 | 58138 | SKP 949 | (neuvedeno) | Dostupné |