Písmo v propagaci /

V první části je podán stručný přehled vývoje reklamního písma, autor seznamuje s jeho různými druhy, formami a možnostmi použití v grafické tvorbě. Druhá část pojednává o písmu aranžérském, o různých pracovních postupech a tvarech. Obě části jsou v textu doplněny obsáhlým obrazovým materiálem....

Celý popis

Hlavní autor: Lanz, Bohumil
Další autoři: Němeček, Zdeněk
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Vydáno: Praha : Merkur, 1974
Vydání: 1. vyd.
Témata:
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit

Oddělení pro dospělé

Čárový kód Přírůstkové číslo Signatura Umístění Stav Výpůjčky
420810058139 58139 SKN 8891 (neuvedeno) Dostupné 9x
420810058138 58138 SKP 949 (neuvedeno) Dostupné