Marketing podle Kotlera : jak vytvářet a ovládnout nové trhy /
Hlavní autor: | Kotler, Philip, 1931- |
---|---|
Další autoři: | Medek, Pavel, 1952-2015 |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
Praha :
Management Press,
2000
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Témata: | |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
Tento dokument si můžete rezervovat. Pokud jste knihovna, můžete ho objednat jako MVS. Pro rezervaci i objednávku je však nutné se nejprve Přihlásit
Oddělení pro dospělé
Čárový kód | Přírůstkové číslo | Signatura | Umístění | Stav | Výpůjčky |
---|---|---|---|---|---|
420814500023 | 4500023 | 33 | (neuvedeno) | Dostupné | 32x |