Kdopak by se školy bál = Who would be afraid of school /

Začti se do jednoduchého a zábavného příběhu v angličtině a snaž se mu porozumět pomocí překladu do češtiny na sousední straně.

Hlavní autor: Prošková, Denisa, 1965-
Další autoři: Trsťan, Drahomír, 1958-, Klabanová, Kateřina, 1973-
Médium: Kniha
Jazyk: Česky
Anglicky
Vydáno: Praha : Grada, 2014
Vydání: Vyd. 1.
Edice: První čtení v angličtině
Témata:
Konspekt: 821-93
821.162.3-3
Štítky: Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
LEADER 01586nam a2200313 4500
001 58643
005 20231013062553.0
008 141020s2014 xr ||||||||||||||czecze d
020 |a 9788024745015 :  |c 219.00 Kč 
040 |a UOG507  |b cze 
041 0 |a cze  |a eng 
072 7 |a 821-93  |x Literatura pro děti a mládež (beletrie)  |2 Konspekt  |9 26 
072 7 |a 821.162.3-3  |x Česká próza  |2 Konspekt  |9 25 
100 1 |a Prošková, Denisa,  |d 1965-  |7 pna2006337955  |4 aut  |9 30927 
245 1 0 |a Kdopak by se školy bál =  |b Who would be afraid of school /  |c Denisa Prošková ; ilustroval Drahomír Trsťan ; [překlad a textová spolupráce Kateřina Klabanová] 
250 |a Vyd. 1. 
260 |a Praha :  |b Grada,  |c 2014 
300 |a 72 s. :  |b il. ;  |c 22 cm 
490 1 |a První čtení v angličtině 
520 2 |a Začti se do jednoduchého a zábavného příběhu v angličtině a snaž se mu porozumět pomocí překladu do češtiny na sousední straně. 
650 0 7 |a angličtina  |7 ph114056  |9 71763 
653 |a příběhy dětí  |a školní příběhy  |a dvojjazyčné texty  |a souběžné texty  |a angličtina  |a česko-anglické  |a anglicko-české 
655 7 |a publikace pro děti  |7 fd133156  |9 72088 
700 1 |a Trsťan, Drahomír,  |d 1958-  |7 mzk2010598344  |4 ill  |9 39670 
700 1 |a Klabanová, Kateřina,  |d 1973-  |7 xx0159136  |4 trl  |9 67257 
830 0 |a První čtení v angličtině  |9 48884 
910 |a UOG507 
999 |d 58643 
993 |0 0  |1 420810109420  |4 0  |6 M_III  |7 0  |9 72457  |a 162.06  |b 0  |c 109420  |d 2014-10-20  |e 8  |f M  |g M/III  |h 219.00  |i Euromedia Group  |j 127  |l M  |m 1  |n 0  |r 2021-02-01  |s 2019-11-08  |t 8  |w 2019-07-21  |y KN  |z HL  |v V