Tygr dělá uáá uáá... : knížka pro děti, rodiče i pedagogy : rozumíme dětem /
Vyprávění pro děti s ADHD a jejich rodiče. Hlavním hrdinou příběhu je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje n...
Hlavní autor: | Kopsová, Kamila, 1981- |
---|---|
Další autoři: | Kops, Petr, 1965-, Horalová, Tereza |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Česky |
Vydáno: |
V Brně :
Edika,
2021
|
Vydání: | 2. vydání |
Témata: | |
Konspekt: | 37 |
Štítky: |
Přidat štítek
Žádné štítky neexistují, buďte první, kdo přidá svůj vlastní štítek!
|
LEADER | 02221nam a2200481 i 4500 | ||
---|---|---|---|
001 | 78463 | ||
003 | CZ PrSKC | ||
005 | 20240109113624.0 | ||
007 | ta | ||
008 | 211111s2021 xr a b f 000 0 cze | ||
015 | |a cnb003369485 | ||
020 | |a 9788026616900 |q (vázáno) : |c 229,00 Kč | ||
040 | |a ABA001 |b cze |e rda | ||
041 | |a cze | ||
044 | |a xr |c CZ | ||
072 | 7 | |a 37 |x Výchova a vzdělávání |9 22 | |
080 | 1 | |a 616.89-008.47-008.481 |2 MRF | |
080 | 1 | |a 173.5/.7 |2 MRF | |
080 | 1 | |a 37.03-053.2 |2 MRF | |
080 | 1 | |a (035) |2 MRF | |
080 | 1 | |a (0:82-32) |2 MRF | |
100 | 1 | |a Kopsová, Kamila, |d 1981- |7 mzk2014849516 |4 aut |9 69331 | |
245 | 1 | 0 | |a Tygr dělá uáá uáá... : |b knížka pro děti, rodiče i pedagogy : rozumíme dětem / |c Kamila a Petr Kopsovi ; ilustrace: Tereza Horalová |
250 | |a 2. vydání | ||
264 | 1 | |a V Brně : |b Edika, |c 2021 | |
300 | |a 37 stran : |b ilustrace (převážně barevné) ; |c 21 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
336 | |a statický obraz |b sti |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
520 | |a Vyprávění pro děti s ADHD a jejich rodiče. |b Hlavním hrdinou příběhu je šestiletý školák Jakub. Postupně seznamuje čtenáře s tím, jak on jako dítě prožívá stav, kterému se říká syndrom ADHD, hyperaktivita. Je to vnitřní svět chlapce, který je sice před rodiči ukrytý, zároveň se ale výrazně projevuje navenek. Kniha čtenářům ukazuje, že pokud problém odhalíme, zároveň objevíme i způsob, jak se s ním vypořádat. | ||
521 | 8 | |a Pro děti od 6 let | |
650 | 0 | 7 | |a porucha pozornosti spojená s hyperaktivitou |7 ph120994 |2 czenas |9 69332 |
650 | 0 | 7 | |a rodiče a děti |7 ph116053 |2 czenas |9 25521 |
650 | 0 | 7 | |a výchova dítěte |7 ph127420 |9 25200 |
655 | 7 | |a příručky |7 fd133209 |9 71904 | |
655 | 7 | |a příběhy |7 fd133204 |9 27044 | |
700 | 1 | |a Kops, Petr, |d 1965- |7 mzk2014849523 |4 aut |9 69333 | |
700 | 1 | |a Horalová, Tereza |7 hka2015855294 |4 ill |9 69334 | |
910 | |a UOG507 | ||
942 | |2 ddc |c KN | ||
999 | |d 78463 | ||
993 | |0 0 |1 420810120667 |2 ddc |4 0 |6 M_II |7 0 |9 105207 |a 164.88 |b 0 |c 120667 |d 2022-02-07 |e 1 |f M |g M/II |h 229.00 |i 1 |l M |r 2022-05-13 |s 2022-04-19 |t 8 |w 2022-02-07 |y KN |z FIC |